MENÜ
2025. december 14.
Szilárda

Jön az új Kispolszki?

Az egykori 126 Fiat, vagy ahogy itthon jobban ismerik a Kispolszki újjászületése évek óta napirenden van.

Hátrány helyett előnyt jelent

Az elektromos autók vásárlását fontolgatók sokszor elriadnak a töltési idő miatt, pedig az éremnek két oldala van.

Az évtized végét sem érik meg

Kínában a nagyjából két éve futó árháborúnak egyelőre nem csak a vállalatok, de a vásárlók is örülhetnek.

Miért akarták megölni a német fegyvergyártó vezetőjét?

Az amerikai hírszerzés szerint az oroszok meg akarták gyilkolni Armin Pappergert.

Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?

Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.

Egy pamutpólóhoz 2700 liter vízre van szükség

A „fast fashion” mindennapjaink része, akár használjuk ezt a kifejezést, akár nem.

A városi Jolly Joker: feltámadt a Fiat Topolino

Fillérekért adják, de csak havídíjért használható az új retrókirály Fiat Topolino.

Egy vietnámi autógyártó előzte a VW-t és a Fordot a tőzsdén

A VinFast lényegében azt próbálja megismételni, amit az újgenerációs kínai autómárkák már megcsináltak.

Az akkumulátorfeldolgozót ellenőrizték, rosszul lettek

Rosszul lettek a kormányhivatal ellenőrei, amikor kivonultak a bátonyterenyei akkumulátorfeldolgozóba.

A technológiát megszerezték, azután világuralomra törnek a kínai cégek

Kína adja a világ elektromos jármű eladásainak 58%-át, az összes lítium-ion akkumulátorgyártás 83%-át.

Eljön a kínai autók korszaka?

Tavaly az európai elektromosautó-eladások tíz százalékát a kínai márkák tették ki.
További cikkek